mandag 13. desember 2010

Hvorfor jeg blogger nå

Ja, da har jeg startet juleblogg :) Siden dette blir en litt spesiell jul, er det veldig greit å kunne "fortelle" litt hvordan det går gjennom bloggen! Kan legge ut litt bilder av mitt nye hjem, St.Olavs Hospital og hvordan livet det er :) Kommenter og skriv det dere vil, jeg har mer enn nok tid til å lese ;p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar